En kväll på stan

Drog upp med Sanna på stan för att kika lite inför lördagen. Lägger in bilder imorgon på det som handlades, för självklart hittade ju jag också saker fast jag lovat mig själv att spara lite pengar.

Det bästa köpet var iallafall skorna som följde med hem. Sjukt fina ! Men mina fötter is going to die !
De är rätt höga för vad jag är kapabel att gå i, haha ! Dock kändes de lite stora när jag gick i de här hemma så de kanske behöver bytas till en mindre storlek. Får kolla lite imorgon när jag går i de igen :)

Efter stan gick vi ut på en promenad och körde sen lite träning med Misty och Elton :) Så roligt att de hur kul de tycker att det är :P

Nu ska jag titta lite på Desperate Housewives och äta lite kvällsmat :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0