En dag som mina andra dagar

Haha börjar kanske bli lite tjatigt att skriva vad man pysslar med till er där i min hemstad, men mitt liv som student ser helt enkelt ut så. Riktigt trivsamt, lugnt och man har oootroligt mycket fritid ;D

Ja som ni vet så drog jag och Sanna upp på stan igår kväll där det var tjejkväll ! Massor av erbjudanden, rea och sjuuukt mycket folk ! Jag får tokryck när folk trängs, går in i en, stannar och pratar mitt i gången eller går alldeles för sakta., haha ! Men det var kul ändå..lite svårt att hitta något när folk rycker i allt och provhytterna är proppade. Hittade mig iallafall en oversize cardigan, en kort cardigan och ett par jeans :) Så jag blev nöjd ändå !

Sen drog vi hem till henne där hennes pojkvän och vovvarna väntade. Vi gottade oss och tittade på Änglar & Demoner. Jag har boken, men har inte läst den. Varför vet jag inte..Det passade väl bättre att läsa Twilight-böckerna 10 ggr om :P Nej, men filmen var riktigt bra. Dock vet jag att de ändrat mycket, men så får det väl bli. Filmer kan ju inte beskriva saker på samma sätt som text så man får ju vara beredd på att de ändrar så att det inte blir luddigt.

Nu har jag iaf fått hem en massa ny musik ! Underbart ! Ligger lite efter i min musik här på bloggen, men så får det bli. Tror inte att ni bryr er så mycket ändå, men det säger ju rätt mycket om en person så.. =)
Ska självklart försöka plugga lite...lite kul att iallafall en och en annan polett föll ;D haha

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0