Eltondag :)

Blev inte mycket till film igår, men mysigt var det =)

Jag, Sanna, A-C och en tjej till satt mest och pratade lite, försökte se på någon film på TV men det blev inte riktigt så :) Åt pizza, snacks och jättegod choklad ! Riktigt trevligt !
6 hundar var det också , haha ! Så kan det gå ! :D men det var bara mysigt ! lite varmt dock ;)

Idag är jag Eltonvakt :) Gick ut på en promenad vid lunch och sen dess har vi mest gosat ! Sen dess har det bara spöregnat !
Om en stund ska jag lämna honom, passa på att handla och sätta mig och plugga lite. Har ju tenta på torsdag, kommer gå åt helvete :/

Att försöka duger iallafall, hellre det än att ångra senare att jag inte gjorde något.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0