Då är dagen här

Åh så gott det var att farmors mat väntade på mig i princip direkt efter att jag hamnat i Örebro. Hon har ju vissa maträtter som hon vet att jag älskar..så man har ju sina aningar när man dyker upp :)

Farmor är så go. Stog med henne i badrummet och pratade medan hon stog och sminkade sig liksom :P Så gulligt ! Hon målar tillochmed ögonbrynen och allt..hihi. Fast jag minns att jag och Sanna lånat smink av henne ibland om vi ska vidare efter att ha varit hos henne eller så !

Efter det blev det en litet besök hos pappa och lillebror. Han är ju härlig ! Vi satt och googlade på bilder på saker som han gillar..typ vindkraftverk, Kalle Anka och filmen Bilar :P

Sen åkte jag hem till mamma och där satte vi oss med massor av gott och tittade på Idol. Fy vad dåligt det var. Hur kan de ha Michael Jackson-tema? Det är ju svårt att göra de till sin egen låt eller helt enkelt att försöka efterlikna hans performance ..
Camilla åkte ut iallafall..det var väl inte helt oväntat. Hon är alldeles för sprallig även när hon ser ledsen ut..
Åh så har vi ju en sån där som fjortisarna tycker om fast han sjunger uruselt..varje säsong finns det sånna. Det värsta är ju att juryn gillar honom också..I don't understand !!! Han..Rabih eller ja..det är väl vad han heter?
Han iallafall...*rynkar på näsan*

Nej..nu ser jag hur texten växer. Lördag idag ! Wonderful ! Längtar som fan till ikväll ! Kommer vara sååå trångt med allt folk som ska komma :D Bra där !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0