Tisdag

Godmorgon !

Det är sol ute ! :D fy fan vad härligt ! Inte så varmt dock och det skulle ha regnat idag, så vem vet hur länge det håller i sig idag. Men det är skitsamma, sol som sol ;)

Idag fick klockan ställas eftersom jag ska dra till frisören om en stund..Att det gått 10 veckor sen jag klippte mig senast kan jag tänka mig..medan det kändes som igår som jag satt uppe i sälen och bara älskade att vara någon annanstans än i Örebro. Ska bli skönt att få bli slingad och ompysslad :P Luggen börjar bli lite för lång också.

Antingen så drar jag till min far en sväng efteråt, eller så åker jag hem och försöka förstå min kamera..får se vad som sker :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack! :)



Jag såg förresten att du förstod min lilla förklaring angående "musikgrejen". Hehe va bra! :D

2009-05-12 @ 10:08:42
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0