Tisdag

Åh, vad trevligt med tisdag !
Igår skulle jag pluggat ..men så blev det inte. Fan att det alltid ska dyka upp något annat .
Fick jätteont i magen och kände mig febrig men hittade inte termometern så att jag kunde se om jag verkligen hade det. La mig i soffan då och tittade först på en skum film ( Vicky Cristina Barcelona) och sen något avsnitt av The O.C. hade tänkt köpa filmen från filmklubben, men är glad att jag inte gjorde det. Skådespelarna var jättebra, men..ja..nej det var inte min typ av film. Iallafall så kom migränen smygandes. Blev inge plugg, inga träningsövningar, ingen promenad eller något. Gick och la mig väldigt tidigt och försöka sova bort huvudvärken.

Tänkte ta mig ut på en promenad nu när det inte regnar och när jag inte känner pollenet. Sen ska jag verkligen plugga, eller iallafall läsa i boken. Ska messa min arbetsledare som jag glömde att göra igår och även ringa en annan "kollega". VF pratade jag med igår iallafall, så något gjorde man allt :)

Anmält mig på lite lägenheter och nu ska jag väl borsta tänderna och klä på mig. Ska försöka leta på min mp3, men den är nog nerpackad hos pappa. Sjukt trist att gå själv utan musik eller någon att prata skit med :P


Ikväll ska jag gå på den näst sista föreläsningen i denna kurs..sjukt vad tiden gått !


Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad kul! Jag tycker det är lite roligt att göra faktiskt, men jag gillar nog ännu mer att få äta den sedan ;) Hihi. kramisar!

2009-05-19 @ 11:48:39
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0