Sunny sunday

Jag älskar detta väder !!

Vaknade upp imorse, gjorde gröt och tittade på TV. Har balkongdörren öppen och ute på utemöblerna ligger missarna och sover så gott. Chelsie älskar att ligga på en stolsdyna och sova eller jaga insekter som flyger runt. Akilles sitter helst på bordet en stund, rullar lite i solen och sen sover hon inomhus istället.

Vi drog till marieberg för att mamma glömt lämna in kortet på lillebror till plakaten..vilket stjärnskott ! En av de sötaste korten på min lillebror som existerar. Han spelar hockey med en klubba i trä och en tennisboll och skulle prompt ha hockeyhjälm med galler, så han använde min lilla cykelkorg. HAHA för söt !

Sen är det Mors dag idag också ! Grattis mamsen ! Ska bjuda henne på mat ikväll, grillat. Det har hon velat äta länge nu :P Men vänta tills du får din födelsedagspresent på torsdag. Då blir du glad ! <3

Iallafall så vill jag spara inför flytten och semestern med pappa och de v.29. så jag har infört shoppingförbud för mig själv i sommar. Taskigt, men jag kunde inte låta bli att handla lite idag iallafall... :P Visar senare.

Nu ska jag blanda en riktigt somrig saft ! Jordgubb, smultron och kiwi..sjuuukt god !! Ta med mig kördbärstomaterna ut och välja bok, sätta mig på balkongen och sola lite. Läste ut Gynnings bok inatt..den var faktiskt bra. Undra vilken jag ska läsa nu då?


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0