Söndag

Efter att Robinson slutat så blev det mest att kolla runt i olika databaser för att hitta bra information som jag kan använda mg av när jag ska diskutera rättsfallet.

Rättsfallsanalysen går framåt, har skrivit mitt diskussionsavsnitt och det känns riktigt bra.  Ska bara justera det lite så att det ser snyggt ut och ta bort lite irrelevant information. Ska se om jag inte kan diskutera det lite mer, det är mycket att ha åsikter om., men jag tror att jag har en tendens till att inte kunna skilja på personliga åsikter eller juridiska åsikter.  Inte så kul när man sitter och får läsa obduktionsrapporten och om alla skador som spädbarnet hade och den tilltalades ursäkter till detta är, usch och fy för sånna människor !

Mer än så sker inte idag, måste finslipa denna så att jag kan lämna in den. Återstår att se om jag ska ringa imorgon och ångra min ledighet. Skulle dock behöva vara ledig imorgon och på onsdag. Imorgon för att ordna med lite saker och på onsdag för att plugga.

Det låter nog värre än vad det är, när jag skriver och pratar om mitt pluggande. Ska absolut inte glömma att nämna att det är väldigt roligt att hålla på med detta, otroligt intressant och lärorikt !

Ska nog ta en pluggpaus snart för att ta mig ut på en promenad eller liknande så att man inte växer fast här bland papper, internetsidor, anteckningar och böcker. =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0