Söndag

Godmorgon !

När jag gick och la mig ca 4 timmar efter vår måltid så var jag fortfarande mätt. Så går det när jag har cravings, haha. Jag verkligen mular i mig. Hade varit sugen på revbenspjäll hela dagen. Kommer väl bli samma sak idag när jag får en av favoriterna, färskpotatis och bearnaise :D
Tittade på Robinson igår..fan att blomman åkte, han borde vinna allt ! Han är grym och så har vi ju min lilla crush ;D
Efter det blev det ett par O.C-avsnitt. Sista på första säsongen och första på andra säsongen. Man undrar ju ibland..även om jag vet hur serien slutar, fast jag inte sett hela eller inte kommer ihåg alla detaljer, så bölar man i sista avsnitten av säsong 1 ändå? Även om det finns 3 säsonger till och jag vet att de inte drar från stan föralltid? Varför, varför kommer tårarna? Haha lite skumt. Hur ska jag palla planen som jag har?

Har varit uppe sen 9-tiden men har hjälpt mamma att leta på lite info inför hennes framtidsplaner, hoppas det sker. Skulle vara så roligt och det passar verkligen henne, fast hon skulle behöva lite mer aggression i sig ;D
När jag satt och letade information så slutade det med att jag satt och mailade en person inför sensommaren..Gu vad det skulle vara spännande. Tänker inte gå in mer på det ifall det inte sker. Hade även fått ett erbjudande om en lägenhet, så får väl se hur det blir med den. Tror inte att jag hade så stor chans på den, men det är alltid en början.

Mer än så har man inte hunnit med idag..ska träna lite och självklart läsa en massa i boken.
Men medan jag surfat runt för att hjälpa mamma så har jag haft tvättstugan och fått springa däremellan.
Men nu är tvättiden över så ska försöka ta mig i kragen och öppna boken =)

Resultaten dag 2 på agilitytävlingen var att farmors Frasse kom 7:a i agility och 8:a a hopp. Han är ju tyvärr otränad och lite överviktig, men ska inte få fler pinnar så han får inte komma i för bra placeringar. Att hamna i tredje och bästa klassen är lite för svårt för pälstrollet :)

Först ett avsnitt av O.C ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0