Söndag

Goddagens :)

Konstigt nog så sov jag ganska länge idag :S Det har inte hänt på väldigt länge..OK jag sov inte så länge om man jämför med de som ligger bakis och vaknar vid denna tiden :P

Satt och åt frukost framför något djurräddningsprogram, sen åkte jag och mamma iväg för att handla lite smått. Tog vägarna förbi ett solarium och låg där en stund ;) Är ganska röd i ansiktet, väldigt gulligt faktiskt. Haha !
Sen åkte vi förbi pappa och hämtade lite kläder och annat smått som jag saknat. Ska bli skönt att få packa upp allt igen efter sommarens slut, riktigt skönt ! Alla mina fina saker :)

Sitter nu och lyssnar på lite musik, ska höja volymen om en stund så att jag kan gå runt här hemma och ordna bland papper,kläder och tänkte även försöka få ordning på halsband och sånt nu när jag hämtat tillbaka mitt smyckesskåp =)
Har en hel del kläder som ska packas ner och ges till "lilla" kusin, sånt orkar jag inte släpa med dit jag nu flyttar i höst.
Tror att det är bestämt..står på kö till en massa lägenheter, men det får avslöjas när det är klart. Blir inte min drömstad iallafall :/ men dit kan jag flytta när de andra drömmarna och målen slår in ;)

Nog om allt det där..det visar sig när det närmar sig.
Nu ska det organiseras :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0