Some do, I don't

Vad händer med världen?
Nog för att det oftast är mer lärorikt att ta chanserna när de kommer än att inte göra det.
Men det finns gränser för när, var och hur man tar de.

Iallafall..var oerhört pigg för att ha vaknat så tidigt utan att ha ställt klockan.
Men..på vägen till jobbet så slog tröttheten ikapp, eller blev mest seg. Det hade nog behövts lite snoozande eller iallafall bara att få ligga i sängen och få vägra gå upp en stund.
Haha, typiskt då att barnen haft långledigt och var som vildar ! Man kan säga att mina nerver fick sig några slag.

Även om jag började vid halv 11 så har det känts som en hel dags jobbande. Det känns inte som om det hade gjort så mycket mer om jag börjat 8.
Men blev lite piggare på hemvägen..var hemma i ett naffs och satte mig för att rätta lite felstavningar och justera lite till i analysen. Jag måste verkligen låta som en perfektionist ? Vi hade ett max antal sidor på oss att skriva, vilket jag som sagt översteg med en hel sida. Så nu när jag fått ner till rätt antal sidor, så känns det inte som om jag fått allt som jag vill ha sagt  nerskrivet.

Innan jag kommit särskild långt så kidnappar I bort mig till marieberg =) Väldigt bra ! Fick mig lite smått och bra köpt :)

Nu har jag precis tittat på förra veckans One tree hill :) Tänkte fixa lite bland min hög med kläder som samlats i fotänden på sängen :P typiskt mig. Skulle behöva lägga undan sånt som inte kommer att användas förens i höst igen, men sånt har jag inte tid för att prioritera nu.

Ska hinna plugga köprätt och fastighetsrätt också..haha oj oj oj..vissa har det bra ;) Sicken tur att det inte är trist att plugga dessa saker...Maybe for some of you, but not for me =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0