Snart dags

Att dra till den näst sista föreläsningen för denna termin, fy fan vad gött !
Sista är imorgon och nästa vecka är det mest kursutvärdering och jag antar att vi ska få tillbaka rättsfallsanalysen någonstans där. Sen är det tenta också, lite nervöst. Känns inte som om de kommer gå så bra, men får köra på högvarv och fortsätta läsa boken och göra övningstentorna.

Promenaden var härligare än väntat, bara man tar sig ut så är det inte så jobbigt som mitt lata jag kan få för sig ibland.
När jag ändå höll på så satte jag mig faktiskt en stund och läste om äganderätt och gjorde några av instuderingsfrågorna i EG-rätten som vi har imorgon.
Gick till affären och lagade sedan lite enkel mat. Tittade vidare på The O.C och nu ska jag snart börja göra i ordning mg,packa ner skolböckerna och ta mig iväg kvällens föreläsning är i fastighetsrätt, vilket vi skulle ha haft för över en månad sen..men har flyttats och ställts in varje gång. Ingen föreläsning är ute på hemsidan heller av någon konstig anledning, för den borde ju varit klar liksom..likaså gällande associationsrätten..tokigt..

Nåja.. =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0