Underbara bilder

Åh, det värsta med bl.a kinamat är att man blir så mätt !  Törstig också ! Jag är ganska saltkänslig i för sig :P

Skönt utan föreläsning idag, dock så känns det lite förvirrande över vilken dag det är. Så tokigt det kan bli med rutiner ibland. Brukar ju vara ledig på måndagar, men så jobbade jag och då hade jag tisdag hela dagen bara för det.
Mamma kom hem sen och ville ha med mig ut på en promenad. Molnen hade spruckit upp och solen hade tillochmed valt att titta fram :) Så vi gick till Rävgången, det är så fint där när solen är på väg ner i väst och det fortfarande är blå himmel över Hjälmaren. Synd att jag inte har min nya kamera än. Den jag har är så dålig i många kategorier, men är en bra nybörjarkamera för den som vill ha en för nöjes skull. Men jag har nog ärvt min morfars fotografiska kunskap, så jag har begett mig ut på jakt efter en bättre kamera. Tror att jag hittat en ;)



Så fina !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0