Sjuuukt nöjd !

Sista tillfället innan tentan, gick igenom lite tankesätt man kan & bör ha inför tentan osv.
Gjorde en kursutvärdering också..där skrev jag en del rader kan jag säga :P

Fick inte tillbaka rättsfallsanalyserna, utan får åka till skolan och hämta de på måndag. Varför förstog jag inte riktigt men det var något om att alla inte blivit kommenterade än utan bara poängsatta.
Vi fick dock veta hur många poäng vi fått.

FULL POTT ! Så jävla nöjd är jag !

Jag som var så osäker på om jag tänkt rätt eller skrivit för lite osv. Men får se vad kommentarerna säger, men vafan...! Haha satte hela skiten..ååh det var som om man lyfte från marken..Jag & S gav ifrån oss några glädjetjut, hon fick också fullt nämligen. Ni fattar inte hur skönt det är ! Nu har jag de poängen som räknas in i tentan. Vilket betyder att jag inte behöver lika många poäng för att ha alla rätt på tentan som de som inte lämnat in..sjuukt härligt ! Detta betyder ju alltså att jag inte behöver lika många poäng för att bli Godkänd.

Ska inte tappa fästet helt , utan plugga HELA dagen imorgon, sista dagen innan tentan..mitt stackars huvud.

Efter skolan åkte jag & mamma för att storhandla, så imorgon kan jag laga kycklingrätten jag inte hann laga idag :D

Nu är det dags för mig att sova, imorgon ska pennan glöda ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0