Sista dagen att plugga

Då var det dagen innan den fruktade dagen. Sista dagen att hinna plugga innan den är dags att visa sina kunskaper.
Är inte så nervös..men det kommer imorgon bitti skulle jag tro. Tänk om jag misslyckas totalt?

Har varit vaken en bra stund, tänkte ta det lite lugnt en stund. Har gjort lite gröt till frukost, ska kanske lyssna lite på musik eller kika på något avsnitt av någonting. Få vakna lite innan jag sätter igång med allt.

Perfekt pluggväder ute. Kallt, lite blåsigt och smågråa moln som kanske ger ifrån sig lite regn senare mot dagen.
Hade blivit ganska sur om det varit en sommardag idag..men nu kan jag få plugga och sitta inne hela dagen tillsammans med mina böcker, med god anledning och med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0