Pluggpaus på Örebrotravet

Tyckte allt att jag kunde unna mig en pluggpaus ute i det underbara vädret !
Läst igenom mitt rättsfall och domarna flera gånger och skrivit lite anteckningar. Ni ska veta att rättsfallet är på riktigt och inte alls påhittat..helt sjukt ! Jag har suttit och läst och blivit lika sorgsen varje gång. Han har vållat sin en månad gamla dotters död ! Förstår inte :(

Till slut kände jag mig trött och alldeles för sugen på att gå ut i solen, så jag och mamma drog ut till travet för att hälsa på folket där och titta på pappas häst. Spelade såklart på henne, men spelade lite safe. Tyvärr hittade hon en lucka lite sent så hon slutade på en andra plats. Inte alls pjåkigt :D Fick tillbaka pengarna jag spelat så det var helt okej.

Nu är man fast här igen bland paragrafer och yrkanden :P Tänkte hålla på en stund innan det blir lite middag och filmmys. Tänkte käka revbensspjäll, sallad och vitlöksbröd ikväll..sjukt gott ! :D
Senare ikväll blir det lite mer gott och filmen Australia :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0