Onsdag

Detta är sista dagen som jag har tillfälle att plugga stenhårt inför fredagens tenta. Såg på hemsidan igår att det är tillåtet att ta med sig anteckningarna man gjort under kursens gång, haha är inte det fusk? Men det är schysst att de försöker göra det enkelt för oss med tanke på hur snett kursens riktning har gått. Igår kom sista föreläsningen ut också..IGÅR !? Tre dagar innan provet liksom..tack för det. Men det gottgör de oss för nu när vi får ta med kurslitteratur och anteckningar.
Så nu ska jag skriva ner allt jag kan tänka mig att skriva ner i anteckningsblocket.

Men jag kommer få dåligt samvete om jag bara kommer att leta i anteckningarna under provet, så självklart ska jag plugga som vanligt folk också. Köpt lite frallor, läsk och lösgodis så att pluggandet iallafall för något skoj med sig =)

Testade även tandblekningen igår..man skulle börja lugnt med ca 30-45 min. Jag vet att mina tänder ilar lätt så jag körde på prick 30 min. Såg inte så mycket till resultat redan då, vilket det verkar som att vissa har gjort. Men imorse när jag vaknade så fanns det en liten skillnad. Ska öka till en timme idag. Gjorde misstaget igår att vara hungrig under de där 30 minutrarna, vilket med hjälp av gelén gjorde att jag mådde lite illa.

Men när mamma plockade upp mig inför kalaset igår så hoppade jag in på McDonalds och tryckte i mig lite mat. Sen fika man med tårta,bullar, kakor och bakelser på kalaset. Haha vårat bilsällskap häpnades av min aptit i samband med min storlek ;D

Nej..plugga nu..See you later :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0