Onsdag

Föreläsningen igår gick bra ! Det verkade som om hon var lite nervös där i början, men hon förstog nog att det inte var så populärt att flytta och ställa in en föreläsning sådär många gånger. Men nu är den överstökad iallafall :)
Mamma plockade upp mig när jag hade slutat och följde med henne och handlade lite.

Då var det onsdag, har suttit och tittat på O.C och sen pluggat fram tills nu. Gick upp vid 7 eller något för att hinna plugga så mycket som möjligt. Pluggade lite associationsrätt och ska försöka ge mig på instuderingsfrågorna inför kvällens föreläsning lite senare. Men nu kurrar magen så jag lägger böckerna åt sidan ett tag. Har också fått en AVI från ICA så tänkte traska ner dit och se vad jag fått för roligt. Nu blir man lite nyfiken allt ! Det jag har beställt är ju från CDON och Filmklubben, men det står inte de på lappen..kan vara från Dentaworks iofs :S

Äsch, det visar sig när jag kommer dit.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0