Ny månad med nya tag.

Blev lugnt igår kväll, vilket känns skönt ! Att inte sova bort dagen eller förlora den i pluggväg för att jag är bakis eller så.
Gjorde mig iordning och tog bussen till pappa för att hälsa på en sväng, hämta lite vin och snacka skit. Haha, lillebror har börjat med svordomar ! Men han viskar de bara :P

Fick skjuts upp till Almby, fick gå en bit eftersom vissa inte alls kan beskriva en väg :P
Träffade på en gammal lärare från gymnasiet :D Sjukt kul !
När jag kom fram var det trevligt, men efter några timmar kände jag att jag inte var på humör för att vara social.

Nu ska jag plugga lite mer på min analys, har som mål idag att sammanfatta och ställa frågor..haha det låter enkelt.

Hinner inte plugga så mycket mer...tänkte ta en pluggpaus och åka ut till travet. Pappas häst tävlar i V65 idag :D så då ska man dit och kika lite =)
Blir att plugga lite köprätt när jag kommer hem =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0