Motivation tack !?

Ja..då var det måndag. Dagen då många tänker "ny vecka med nya tag", jag är en av dem !
Dock så säger jag nog inte så denna vecka, för den kommer inte se så annorlunda ut än andra veckor.
Kommer inte jobba något så vitt jag vet, har mycket att plugga så det är det som kommer att bli min prioritet.
Visst ger jobb bra pengar, men jag tycker att skolan är viktigare nu när det bara är två veckor kvar på denna kurs.
Ska messa min arbetsledare och se hur det blir i sommar, ska även ringa VF och se hur jag ska göra med de. Fan vad skönt att slippa de sen, bittra fanskap ! ;D Hört att de ska läggas ner...mohaha.

På tal om plugga så måste jag bekänna att jag inte ens rörde boken igår och det ångrar jag ju såklart !
Men jag kände redan innan att mina koncentration var noll ! Jag hade suttit på balkongen en stund och sen var det kört. Min näsa och mina ögon bara rann och kliade, dumma pollen. Så la mig i soffan, tog allergitabletter som aaaldrig funkar och nässpray. Tabletterna funkar ibland, men såhär mycket pollen har det tydligen inte varit sen 93, så varför skulle de funka nu?

Nej, istället satt jag först och klickade runt på mina sidor, ni vet :P Sen tittade jag på Systrar i jeans 2, den var också väldigt mysig ! Men sen....mm jag började tittade på några avsnitt av The O.C, hahhaha ! Jag vet inte varför jag ens tog hem den första säsongen, men nu ska jag väl nörda det när mina andra serier börjar ta sommarlov..haha oj oj oj..inte bra

Men ska väl fortsätta att titta på det. Vädret är ju sisådär va. Bra pluggväder dock ! Får ta mig i kragen och sätta mig och läsa lite i boken sen, ta och göra lite träningsövningar också. Kan tyvärr inte gå promenad/jogga när det regnar så mycket som nu, men kanske om det slutat senare. Men ska tacka för regn ! Bort med allt pollen i luften :)
Dyker nog upp här lite senare och berömmer mig själv eller skäller på mig själv för om jag pluggat eller inte.

Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0