Måndag

Då var det ny vecka som kommer att bli ganska lugn =)

Så vitt jag vet, så kommer jag vara ledig från jobbandet hela denna vecka med. Inte riktigt bestämt än när jag ska börja på "sommarjobbet"..Men har ju tre föreläsningar denna vecka, så det blir lite plugg iallafall =)
Ska klippas imorgon och försöka ta vägarna förbi pappa i veckan, se om I är ledig också.

Om en stund ska jag ner till tvättstugan och kolla tvättid..minns inte när jag bokade :P
Skulle passa bra en dag som denna då det är sånt där grått och tråkigt väder, vilket det tydligen ska vara hela veckan :/

Nej usch, nu känner det som att allt står still, men så känns det väl jämt när man längtar till något.


Someone like you ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0