Lugn & ledig tisdag

Vad härligt att få vara ledig idag !
Ganska trist väder, vilket gör att man verkligen kan få slappa lite med gott samvete =)

Vaknade tidigt men stannade kvar i sängen. Drog på TVn och tittade på något trist program, sånt kan få behövas ibland :P
Gick upp och käkade frukost, tittade över analysen innan jag skickade iväg den. Kan erkänna att jag inte är helt nöjd med den, men kände heller inte att det fanns så mycket mer att tillägga. Ska bli kul att få respons på den nästa vecka.
Tittade runt och läste studentmailen och den vanliga, hade fått både bra och mindre bra information. Den mindre bra var att jag troligtvis inte har någon föreläsning imorgon, utan den är flyttad till en tisdag och även den som var inställd för inte så länge sen. Hmm..
Passade på att anmäla mig till tentan också =) Vad fort det gått ! Snart är man redan där..

Har tittat på lite serier och så och tänkte ta initiativet att ordna upp bland kläderna som jag nämnde igår =)
Ah..det visar sig ! ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0