Loving the moment

Haft otroligt bra flyt med pluggandet idag. När jag väl sätter in mig i uppgiften och inte låter en massa avbrott och distraktioner. Tog en paus för att ta en promenad och senare tog jag en paus till för att sällskapa mamma till affären för att handla lite. Käkade tacos och sitter nu med magen full ;D När laktostabletten verkat så blir det lite underbar B&J. Skulle ha avslutat mitt laktosuppehåll idag, men kör en vecka till eftersom jag verkar uppfattat det hela fel..

Nu ska jag plugga lite mer..ska finslipa lite mer på diskussionsavsnittet och se om jag kan förkorta analysen lite..har skrivit nästan en hel A4 för mycket :D

Two down, two to go ! ;D Haha, tror jag vet hur allt blir..skiter i om det blir katastrof. Känslan som spänningen ger är oslagbar :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0