Lördagsmys

Läst hela kapitlet om avtal och rättshandlingar..har typ halva boken kvar :/ Nu ångrar man att man inte läst den oftare, men har hela tiden känt att jag haft så mycket tid på mig och plötsligt är man där ..

Drog och handlade lite lördagsmys och drog sen på långpromenad i Rävgången..igen ! Det är så fint där såhär på sommaren och i år är det väldigt många svanar som flyttat till naturreservatet där ute. Fast det är svårt att ta kort på de när de har huvudet ner i vattnet. Tog iallafall kort på kossorna som de släppt ut på sommarbete Massor av fina kalvar som låg långt bort, fan att jag inte har större zoom :/ Men fick kort på en lite större kalv och sen på en sjuuuukt dräktig ko, haha. Men de bilder får jag lägga upp senare.

Nu sitter jag här i soffan och är så mätt att det bokstavligen känns som att jag ska spricka. Har ätit "lördagsmaten" revbenspjäll med sallad och vilöksbröd. No way att godis får plats nu i min stackars mage.

Ska iallafall kika på Robinson nu och sen kanske lite O.C
Have a nice evening :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0