Lördag

Godmorgon !

Ställde klockan så att man inte skulle riskera att sova bort dagen, sitter hellre och pluggar på som fan nu än att sitta dagen innan och stressa. Har som variation suttit och pluggat lite straffrätt, men gick sen över till analysen en stund. Drog sen upp på stan för att kika in i lite affärer och sen hoppa in på Stadsbiblioteket och kika i gamla lagböcker =)

Sen dess skulle jag ha pluggat, men kände inte alls att jag hade något flyt så har legat och kikat på lite serier bl a Gossip girl och House =)  Nu har jag lite vitlöksbröd i ugnen, gjort morotsstavar, ställt fram chips och chokladöverdragna digestive ! Nu ni ska det minsann gottas framför Robinson :)
Med gott samvete faktiskt ! Det blev aldrig att titta på Australia igår kväll..hade sjukt bra flyt i pluggandet, så passade på då att köra fullt ut :P

Tror att jag har bestämt mig..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0