Jag hinner nog..

Har verkligen pluggat stenhårt hela dagen ! Haft skrivkramp men skrivit ett tiotal sidor efter det ändå.
Tog sen en snabb paus för att laga mat med kyckling, minimajs, kokosmjölk osv. Men åt med ena handen och skrev med den andra.

När mamma kom hem så beföll hon mig att följa med ut till marieberg. Köpte med mig ett par caprijeans i baggy stil, sjuk snyggt satt de :D Kan vara skönt i sommar !
Letade lite presenter till lillebror inför nästa vecka, men han är så svår att köpa till ! Skitunge ! ;P

Imorgon är det Tentadags ! Hjälp vad mycket som snurrar i huvudet. Tänk om det går åt helvete? Tänk om jag nollar? Jag kanske får totalt hjärnsläpp? Haha har aldrig varit speciellt i intresse av att plugga eller brytt mig om något som haft med skolan att göra överhuvudtaget i högstadiet eller första året på gymnasiet. Men nu är jag verkligen intresserad och vill så gärna ! Det FÅR INTE gå dåligt !

Ska plugga klart lite, göra upp en mall och skriva klart min lilla ordlista. Packa ner böcker och allt som ska med.
Wish me luck ! :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0