Inte förvånad

Åh vad skönt att vara hemma igen =)

Föreläsningen var väl inte direkt en föreläsning. Mycket tips,knep och olika tankesätt som man kan ha i juridikvärlden och även inför tentan. Sen lite avtalsrätt och lite annat. Rättsfallsanalysen fick vi inte tillbaka och även om jag inte förväntar mig så höga poäng på den så blev jag lite besviken. Var så nyfiken på responsen, men får väl se när den dyker upp :S

Efter det så åkte jag och mamma till min kusin C som fyller år idag. Där bjöds det på fika och lite småprat =) Min släkt är så guld !
Kanske ska vara med i Vårruset imorgon med sommarjobbet. Får se hur vädret blir, om jag har lust eller ork, eller om jag inte hellre köper hem fika och tittar på när två av hästarna ska springa V75...

Nu ska jag kolla mailen, hade fått massa skoj ;D Sen blir det läggdags !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0