Inställd föreläsning

Satt och pluggade lite längre än tänkt, passade på när jag hade flyt och orken till att läsa alla texter och paragrafer =P

Inser sen att jag pluggat lite för länge och fick plötsligt bråttom med att hinna laga mat och göra mig iordning.
Kommer ut ur duschen och sätter mig här för att se om det kommit in något föreläsningsmaterial. Hade fått in instuderingsfrågor till nästa veckas föreläsning, men ingen till kvällens, lite typiskt.
Ser sedan på mailen att dagens föreläsning är inställd för typ...4-5 gången? Blir man något sur eller?
Vi skulle från början haft den under tiden som jag var i Sälen..visst är jag tacksam för att jag inte missade den just då, men inte nu..

Jaja, tentan är om 2 veckor så jag får försöka hålla motivationen uppe nu när den behövs som mest.
Men nu är jag ganska trött på att denna föreläsningens tillfälle ändrats hela tiden, så nu ska jag sätta mig i soffan och titta på säsongsavslutningarna i Smallville och Greys Anatomy..vet att jag kommer fälla ett antal tårar i GA, haha inte schysst !

Ska gå en promenad med mamma sen när hon kommer hem..så får det bli att dra på Systrar i jeans med lite godis till kvällen sen. Det blir bra det med :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0