Idag är det en somrig dag =)

Då har man skrivit kursens tenta. Den innehöll inte så många frågor, men varje fråga hade ganska hög poäng, så jag hoppas att jag iallafall skrapat ihop ett Godkänt. Ni kanske förstår hur mycket jag fått suttit och klurat och slagit upp i böcker och anteckningar och skrivit så att handen nästan gick av. Är helt slut !

Ska sätta mig i solen en stund, vila upp huvudet lite och samtidigt kanske iallafall få lite färg ?

Förresten så glömde jag nämna igår att kirurgen ringde igår och hade tittat på mina röntgen-bilder som jag tog i mars. De var inte så bekymrade över den lilla förändringen som skett men vill att jag ska komma in så att de kan ta en biopsi på den. Usch, tänker jag då. Sticka in en nål in i magen och ta ut vätska..vad obehagligt det kommer vara. De ville iallafall vara på den säkra sidan eftersom de egentligen bara antar att det är en cysta, men röntgen visar det inte till 100%..förhoppningsvis är det det..

Nej..solen som sagt.
Ska ut med mor min till marieberg sen och försöka ta tag i att hitta en present till min lillebror..den stora lillebrodern :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0