Hinner inte nörda mer

Har inte hunnit göra klart instuderingsfrågorna, men det får gå ändå. Vi ska inte lämna in de utan diskutera de, så jag får ge fan i att räcka upp handen eller öppna munnen helt enkelt ;D Kursen och terminens sista föreläsning. Helt sjukt vad tiden gått fort. Imorgon påbörjar mitt ide i plugg inför tentan, är ärligt talat nervösare dag för dag. Inställda föreläsningar, mindre bra föreläsningar och sena föreläsningar på hemsidan kanske påverkar mitt resultat?!

Mamma slutade tidigare idag, eftersom det är röd dag imorgon av någon sketen anledning. Bra där ! Hon kunde då laga mat och skämma bort mig så att jag hann läsa lite i boken och se ett extra avsnitt av O.C

Jaja..nu ska jag dra mig mot föreläsning i EG-rätt..det ska bli intressant. Trots det ska jag inte välja till EU, känner mig inte insatt..men så som min framtid ser ut i mina drömmar så kommer jag garanterat att vara insatt inför nästa val.

Trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0