Heja heja

Åh vad spännande Robinson är nu :P Har även en liten crush på Blomman ! Haha, han verkar skitmysig ;D

Godiset som skulle mulats efter maten har inte gått ner riktigt, blev så sjukt mätt efter maten. På tal om att mula så har jag inte skrivit så mycket om hur det gått med viktuppgången..det är faktiskt för att det inte händer ett skit, som vanligt.
Gått upp det jag förlorade då jag låg på sjukhuset, sen står det still..
Trodde ni att uppbrottet i vintras skulle ge något +/- i vikten?
Eftersom det inte finns en anledning till att bry sig om det, så har det inte påverkat ett dugg. Det var ju inte direkt en förlust om jag säger så..snarare tvärtom ;)

Iallafall så sitter vi och kikar på Eurovision just nu..så illa är det väl inte? Haha, inte så mycket pirater, folietransor och sånt där i år..tack och lov !
Hur häftigt var det inte med Dita von Teese mitt i Tysklands bidrag? Hon är lite frän tycker jag :P
Att Norge är en favorit förstår jag inte helt..han sjunger ju inte så bra i refrängen, lite charmig annars..
Är inte Bosniens sångare lite lik målaren i Roomservice i vissa vinklar? Fast i en ful version såklart.. !?
Jag "hejar" iallafall på Island och England..ballader, jag vet..men de är fina låtar och texten är viktig !
Rumänien kan väl vinna annars eller Azerbadjan(stavning?)..det var ju en ballad som vann förra året..den var helt okej och videon till den är så vacker !

Nåja..ska titta vidare =) Blir nog ingen film efteråt..
Imorgon bitti blir det tvättstugan..jooy !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0