Härlig torsdag !

Glöm pluggande idag !
Det blev att stanna kvar och titta på alla fina och mindre fina hundar. Deras glädje smittar verkligen av sig, tänk vad roligt det kan vara att hoppa hinder och springa i tunnlar :D Blir alltid lika sugen på att skaffa hund i S närhet, men det är inte bara..
Det var var premiär för året för farmors hund, vet inte om Elton tävlat i år, men det märktes att farmors hund inte tränat så mycket nu när S bor på annan ort. Elton diskades tyvärr i båda grenarna och farmors hund(Frasse) diskades i agilityn  men kom iallafall på 14:e plats i hopp, vilket är bra för att inte ha tränat ;)
Får hoppas att det går bättre imorgon och att Misty får bra bedömning på utställningen på söndag :D

Min kamera dog tyvärr mitt i allt, men några bilder hann jag allt ta. Ska köpa ett nytt objektiv i sommar så att jag får bättre zoom, vilket jag tyvärr hade behövt idag, men men ! Det är ingenting jag kan lägga pengar på just nu, får se om morfar har ett att låna ut så länge :)

Nu blir det lite TV och kanske något avsnitt av O.C. Är ganska trött efter dagen !
Ska ta mig ett glas oboy med vanlig mjölk. Mina laktosfria veckor är sen i lördags över och igår tog jag ett glas oboy och hade sen ont i magen, så det verkar som om vi gissat rätt. Ska ta ett nu med och testa, så gårdagen inte bara var en slump.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0