Härlig avslutning på en bra dag

Satt på balkongen i ungefär en timme..glömde bort att jag inte läst klart Nicole Richies bok än, utan påbörjade att läsa Carolina Gynnings istället. Är ganska inne i den boken, hon är rätt duktig och har haft en händelserikt liv på gott och ont. Precis som de flesta med självbiografer iofs.

Sen kom mamma hem och gjorde mig sällskap till Marieberg för att leta present till lillebror. Han tar nämligen studenten om en vecka. Det fick bli något enkelt, men behövligt. Sen letade vi lite efter kläder som vi kan ha då så vi ser lite somirga ut. Köpte en klänning på Gina Tricot , skitsöt ! Men när jag tar på mig en klänning så känner jag mig så himla löjlig. Jag var en riktigt klänningstjej när jag var liten, vägrade att ha annat på mig. De skulle också ha volanger och vara vida så att de spred ut sig som ett paraply när jag snurrade, det var en väldigt vikitig egenskap !
Men idag känner jag mig inte alls söt och fin i de..snarare klumpig..
Men vad gör man inte för lillebror? ;D

Hoppade in här hemma och slängde in alla påsar. Åkte sen upp till Ånnaboda och gick runt spåret. Fåren har släppts ut på sommarbete och man kan gå igenom deras hage, även om den vägen inte är så speciellt..ren :P Men det gjorde vi och jag var så jäkla harig när de gick bakom en och var nyfikna. Skönt att de inte var på mig och bet mig bara ;)
Tog massor med fina kort, men lägger in de imorgon.

Nu blir det några avsnitt innan läggdags. Gick upp lite tidigare idag än vad jag är van vid plus att mitt lilla huvud tänkt så det knakat :P Sjukt trist för en fredagkväll, men så är det att vara ambitiös ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0