Godnatt tisdag

Efter en dag full med prat och såklart klipp&sling hos frissan, bus med lillebror och en föreläsning så är jag rätt trött.

Föreläsningen var en av de bästa vi haft ! Det var Associationsrätt med inriktning på bolagsrätt. Jag är inte så high på det där med akitebolag och handelsbolag, men ska försöka läsa mig in lite mer inom det. Rätt intressant faktiskt, även om det låter sjukt tråkigt.

Mitt lilla problem med kameran är löst..det var såklart jag som pillat. Skickar  över bilderna till pappa på msn och ska lägga mig när de är klara. Har lite huvudvärk :/ troligtvis så har det med dessa väderskiftningar att göra. Är lite känslig för sånt där, kan t.ex. ofta ha riktig huvudvärk när åska kan eller ska närma sig.

Jaja, får säga godnatt till tisdag och sova så gott.



Pappas hund Eddie =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0