Godnatt fredag

Såg nyss klart den andra filmen av engelska Wallander, denna var också helt okej. Dock så var den inte alls så bra gjord, lite filmfel och sen satt den engelska Kurt Wallander och mailade. Han svamlade lite högt på engelska, vad han satt och skrev. Av någon anledning hade de valt att visa mailen i bild...som stog på svenska ! Haha craaazy !
Men jag är envis och tänker då allt se den tredje också ;D

Loggade också in på min studentmail lite kvickt innan filmen drogs på.
Av någon jäkla anledning så har de flyttat den ena föreläsningen IGEN ! Detta är tredje gången.
Detta betyder att jag inte alls har två föreläsningar i veckan i två veckor...nej nej...
Utan jag har TRE nästa vecka ! Haha suuck !
Blir ganska nyfiken på varför de ställt in föreläsningen en gång och flyttat den..först två veckor framåt och sen flyttade de tillbaka den en vecka. Den föreläsaren kommer iallafall få mina onda ögon på sig ! :P Hatar krångel.

Haha men nej, jag ska inte klaga..det värsta var egentligen att de flyttat den till fredagen..Sitta och lyssna på fastighetsrätt i två timmar en fredagkväll..Jooooy ! ;D


Nu ska jag bli lite äldre för kvällen..ska lösa sudoku och vänta på att bli trött.

Trots att man motionerat några dagar/kvällar så har jag på senaste tid haft ganska svårt för att somna.
Tror att det är pluggandet..man ska inte plugga inpå kvällen, huvudet blir liksom ...fullt, haha !
Nu har jag ju inte pluggat just ikväll, men känner på mig att det blir svårt att somna. Denna gång kommer det nog mest bero på att jag inte varit så aktiv, förutom några rörelser med pilatesbollen :)

Äsch..nu säger vi godnatt för idag =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0