Finally friday?

Ja jag förstår att vissa längtat till den här dagen, men det är det härliga med att inte jobba just nu. Att inte vara utmattad när helgen kommer. Lite avis är jag dock, på de som är lediga i helgen. Själv ska man plugga så pennan ryker.
På tal om att plugga så är det precis vad som passar idag när regnet öser ner. Stackars S och de som tävlar i agility och hopp, men får hålla tummarna för bättre placeringar idag.

Själv har jag tittat på två avsnitt av O.C och pluggat pyttelite, tills posten dök ner i brevinkastet och jag såg att jag har ett paket att hämta från posten :D Står inte vart ifrån det är, men har bara två alternativ :)

Usch att det regnar..kanske är bättre att ta cykeln ner så att man slipper gå i detta. Fast cykeln står i källaren..haha fan jag får gå..positivt sett så är väl en promenad i regnet bra så att jag får upp arslet ur soffan ;)

Skulle ju behöva läsa i boken och plugga lite..7 dagar till tentan och jag känner mer och mer inför varje dag att det kommer bli en katastrof. De har inte ens lagt ut alla föreläsningar än, tack för det ! Idioterna har inte gett oss rättsfallsanalyserna heller, vilket jag måste ha för att se om jag verkligen tänker i rätt banor.

Oj, vad jag babblar på..ut i regnet nu och sen ner med näsan i boken..
Hoppas ni andra har en bättre dag ! =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0