Filmmys

Nyss tittat på sista(?) eller tredje filmen av engelska Wallander, haha skumt gjord. Varför filma en lapp med svensk text och sen läser skådespelaren det högt på engelska? whyy !? :S

Ska nog titta på ett till O.C avsnitt..sen har jag inte hunnit få fler :/
Ska nog göra en ansiktsmask sålänge :)
Måla om naglarna också ? Målade de häromdagen i en lite somrigare färg, men det känns inte så passande nu när det mest är grått, trist eller soligt men sjukt blåsigt.

Hihi, nej ska nog läsa lite i kursboken innan det blir O.C, annars kommer jag aldrig palla att läsa i den. Precis läst klart kapitlet om äganderätt,sakrätt osv...Trodde aldrig att det kapitlet skulle ta slut. Nu är jag inne i avtalskapitlet..jippi :P

Nåja. Hoppas att ni har en trevlig fredagkväll :)

Ska tydligen bli fint väder imorgon så blir nog en promenad och sen massor av plugg..skulle dock behöva ta mig ut till marieberg..


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0