En sista gång

Nu har jag pluggat lite EU-rätt och antecknat massor om det, men har inte riktigt hunnit klart en.
Gick och handlade och när jag kom hem igen så insåg jag att tiden gått för "snabbt" och att jag inte alls hann laga den goda mat jag nyss inhandlat. Så fick bli snabbmakaroner och såndär äcklig köttfärssås på burk, haha.

Sen pluggade jag lite till och fick sen snabbt hoppa in i duschen och göra mig iordning till ett sista besök(förutom tenta och ev.omtenta) Ikväll ska vi få tillbaka rättsfallsanalysen (självfötroendet sjunker) och ska ha kursutvärdering..hmm det ska bli intressant och se hur den diskussionen kommer låta. Många har klagat och varit väldigt negativa, med all rätt ! Men när det väl kommer till kritan brukar vissa plötsligt inte tycka något..men om jag "känner" mina klasskamrater rätt så kommer det bli ett jäkla kackel :D

Ses senare ikväll ! :) 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0