Då var det gjort

Då har man tagit sig igenom första steget i kursen, att gå på alla föreläsningar. Nu är det bara att plugga så mycket och så bra jag bara kan inför tentan om 10 dagar. Förväntningarna på min prestation i det steget är inte speciellt höga, jag kan erkänna att självförtroendet i det ämnet inte är så mycket att ha just nu. Får se hur det känns när tiden närmat sig lite till.
Föreläsningen inehöll en powerpoint med sjuuuukt mycket text och lagboksreferenser, så mina gäspningar kom fram efter några stycken..haha.

Har precis tittat på måndagens avsnitt av The Hills, rätt okej avsnitt. orkar knappt hålla ögonen öppna och imorgon blir det att gå upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0