Bra dag med en extra snurr

Då är man åter hemma igen och det tackar mina stackars fötter för :)

Pluggade i 3.5 timme sen förstog jag knappt vad jag läste. Vi har inte fått träna, eller vad man ska säga, att tolka lagtexten, den är inte på nysvenska direkt. Men det gick bra ändå :) Några uppgifter löste jag allt ! Det hade aldrig gått om jag inte tyckte att detta var intressant.

Men efter ett tag så blev jag trött i huvudet och ögonen så tog mig upp på stan och mötte upp min kära Ip =) Som blivit en riktig fighter..bokstavligt talat ;D haha
Gick runt på stan, kikade lite, pratade en massa och sen avslutade vi allt med lite glass =)

Blev upphämtad av mamma som ville ut till marieberg då hennes bästa kompis har kalas för sin son imorgon. Undra om man ska haka på dit för att slippa pluggandet och träffa folket =)

Nu ska jag kika lite på Cesar Milan och sen lite O.C

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0