Äntligen fredag

Ja, att denna dag är här igen tror jag inte att det är många som suckar över.
Denna vecka har för ig inneburit mycket ledighet både på jobb-och skolfronten. På jobbfronten blir det nog ganska tomt med överhuvudtaget denna månad, innan jag går över till sommarjobbet. Det ses som positivt från min sida, behöver tid till att plugga inför föreläsning,efter föreläsning och inför tentan. Kommer att ha två föreläsningar nu i två veckor..vilket ska bli skönt, att få in en pluggrytm innan kursavslutet.

Hittills har denna vecka också inneburit dåligt väder, solen har dock hittat fram några gånger.
Igår hann jag allt plugga lite =) Tittade också på film(Brudduellen) och myste med filten, blev lite kallt här hemma när stormen kom.
Mamma drog med mig ut, handlade massa nödvändigt och även lite gott :P Jag är ju jag, after all.

Just nu sitter jag och lyssnar på min älskade musik, kanske ska börja lägga upp mer musik här på bloggen och visa er hur wierd och blandad min smak är? Jag var ju faktiskt ganska duktig på att lägga upp lite där ett tag.

Ska bädda ner mig i soffan och äta chokladpuddig med persikohalvor..haha som sagt, helt sjukt att jag inte väger minst 150kg ;D Drar nog på en film också..får se vilken det blir.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0