Åh, det åskar

Plötsligt var inte himlen så blå längre och nu öser regnet ner igen.
Sitter här och lyssnar på musik och väntar på att kunna se fler O.C-avsnitt...

Nyss så brakade det till och blixtrade till lite. Helt underbart ! Jag älskar när det åskar och man kan sitta inne och lyssna på det. Kommer ihåg när jag var liten när jag och pappa satt på altanen omvirade tillsammans i en filt och bara satt och lyssnade, tittade på blixtrar och räknade hur långt borta eller hur nära de var. Höra hur regnet smattrade på altantaket.
Dock brukar jag få huvudvärk när det ska bli åska, men inte idag..så det kanske betyder att det inte kommer bli så mycket dunder...

Om en stund ska jag öppna min påse med ostbågar och gotta mig :D
Får se om det blir film eller O.C .. men det är saksamma, här under min filt har jag det bra ändå.

Förresten så blev det magknip igår, så det får bli låglaktos ett tag och se om det gäller eller om jag måste ha helt laktosfritt.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0