Vart tog den vägen?

Jag tycker inte att jag har haft helg än..
Även om jag inte jobbat så mycket i veckan, eftersom jag mått som jag gjort och haft skolan.
Sen kommer febern som tog den lilla ork jag hade kvar.
Har haft låg feber idag och fortfarande ganska seg i kroppen, så det blir nog att sjukanmäla sig imorgon eller jobba en liten stund.

Sitter och äter glass & fruktcocktail..väldigt gott !
Ska strax gå till tvättstugan igen..näst sista gången, sen får jag äntligen bädda ner mig i sängen :)

Förresten ..visst är denna reklam SÖT  !!?? Blir nästan rörd (=
Alltid velat ha en Yorkshire :P...bland annat , haha.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hehe :D Njaa vet inte om jag är så bra när det väl gäller ;) Isf skulle du nog få räkna med att få raka bort allt hår p.g.a så många "oj då jag råkade klippa..." Heheh.

pusss



...Förresten så är den reklamen så söt! Den stora hunden skulle jag gärna gosa med. Fast helst då gärna torr ;)

2009-03-01 @ 22:08:26
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0