Torsdag

Godmorgon =)

Usch vilket tråkigt väder !
Alldeles grått och småregnigt :/

Tog en liten stund för mig att somna igår..
Det är det som kan vara lite negativt med att ha föreläsning så sent på dagen..
Man måste få berabeta informationen innan sängdags..haha.
Men jag kan säga att jag drömmer om brott och tvister varje onsdag, haha.

Ska se om jag kan hitta lite lust att plugga lite, ska iväg och fixa en grej osv först =)
Har lite från familjerätten och sen ska det gå över till arvsrätt..där vi har fått en massa instuderingsfrågor :)

Nu blir det lite frukost :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj det verkar som om vi har lyckats få det lite finare vädret idag :D

2009-03-05 @ 12:56:29
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0