Torsdag

Hoppas verkligen inte att det blir något utav det där onda i halsen :(
Borde inte vara möjligt att vara så sjuk så ofta som jag varit nu på senaste tiden.

Satt inte på balkongen så länge, blev lite kallt när det blåste och så, men 1,5 timme är inte illa.
Handlade lite och gjorde lite mat men det gör ont när jag sväljer :( men försökte iallafall.
Isvatten har dock varit mitt goda sällskap under dagen.
Tittat lite på How I met your mother också..haha.

Ringde VF och bekräftade att jag ska vara ledig imorgon och måndag.
Men fick tider att jobba senare ..
Tänker som sagt inte jobba på måndag utan att få äta på hela dagen..no way.

Hunnit plugga lite processrätt också..men har lite kvar..får se om jag hinner det imorgon..ska fixas en del då och så.

Men men, ska läsa lite bloggar..har börjat följa lite nya =), sen sängdags.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0