Tisdag

Gillar inte att jag är piggare på dagen för att sen bli helt utslagen på kvällen.
Då kryper temperaturen uppåt i kroppen.
Nej så det blir att vara hemma..men imorgon ska jag nog testa på att jobba ...blir inte så länge pga. skolan så det passar bra.
Det är ju en sak att vara pigg hemma än på jobbet...men nu vill jag bli frisk !

Tänkte ändå att jag skulle passa på att verkligen försöka få igång lite ideér idag, som kan stärka det som jag vill ha gjort.
Som sagt så vet jag vad jag vill men andra saker måste ske för att det jag vill ska bli "rätt" sak att göra.

Ni kommer förstå mer sen..men just nu är det lite tidigt att berätta allt eftersom ingenting är helt säkert.
Det har dykt upp saker som fått mig själv att börja ifrågasätta om det jag velat i ett par år nu är vägen jag ska gå.

Ska "morgonmysa" lite och sen börja sökandet :P
Under skrivandets gång har febern stigit..men det är ju faktiskt bra !
Ska ligga kvar här i sängen en stund till ...tills jag inte frossar så.
Kram !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0