Tisdag

Goddagens =)

Idag blev det bråttom till jobbet..fastnade i duschen eftersom jag inte alls hade lust att gå ut i det kalla.
Dagen var lite småstressig och jag var väl kanske inte den piggaste..inte den tröttaste heller, haha.
Skulle jobbat halvdag men blev att jag jobbade 2 timmar till..bara bra =)

Efter att jag slutat drog jag hem till pappa =) ska dit i helgen, men kände att det var ett bra tag sen man var där så svängde förbi ändå ;)

Kom nyss hem och ska titta lite på serier...borde plugga både straffrätt och veckans ämne arbetsrätt men jag är helt slut !
Men jag skulle säkert inte ens förstå vad jag läste & skrev.

Imorgon skulle jag jobbat halvdag då med..men behövdes hela dagen.
Tyvärr kan jag ju inte jobba längre än 3 p.g.a. skolan :/ så 3 fick det bli :D


Slänger kanske inte några rader här mellan jobbet och skolan imorgon :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0