Tisdag

Det är så mycket lättare att komma upp och slippa vara så morgontrött  nu när det blir ljust tidigare.
Drog och jobbade en stund, gick upp på stan i solen eftersom jag inte orkade vänta på bussen som gick efter den jag missat.
Fixade lite där uppe och sen åkte jag hem i hopp om att få ta del av det fina vädret på balkongen.
Men det blev så blåsigt och One tree hill & Gossip girl har börjat gå igen, så det lockade lite mer.

Är grymt sugen på att baka cupcakes, kanske ska göra det någon dag =)
Träningsvärk har man också, värst i magen :P haha.
På tal om magen så kan jag tydligen inte äta glass =/
Har fått ont i magen varje gång och mest trott att det berott på mängden, haha.
Men igår räckte det med en Daimstrut..mamma är laktos så får tjuva till mig av hennes tabletter som hon tar innan intag.
Inge glassförbud här inte ;)

nepp..blir att titta vidare nu =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0