Tisdag

Jag var inte alls lika klar med arvsrätten som jag trodde.
Så det blir att gå till affären sen, handla hem en massa gott och plugga vidare.
Jag var iofs klar, men jag hade inte riktigt räknat rätt på hur mycket som frugan ska ärva, vilket ledde till att barnens summa blev för liten.
Så detta ska jag allt fixa till idag :)
Läsa lite i boken också, allt har man inte lärt sig av instuderingsfrågorna.
Lite knepigt, vi har inte haft föreläsning i arvsrätt än, så det är ju lite svårt att sitta och t.ex. göra en bodelning när man inte vet så mycket.
Men men, bra träning inför tentan, det är ju så den kommer se ut.

När jag väl blivit klar med pluggandet, så ska det allt bli lite nördande =)
Heroes,The city och sen har House börjat igen :D
Puss


Kommentarer
Postat av: Isabel

Joo mina är också lite fejk och inte så fluffiga och sådär längre ;)

Jo det är bra med mig. Jättefint väder här hos oss idag! :)

2009-03-10 @ 11:01:41
URL: http://isabeeelj.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad tråkigt, man blir mkt piggare och så av fint väder! Den når nog er där uppe snart också.. hihi :)



Puss!

2009-03-10 @ 11:32:28
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0