Söndag

Godmorgon på er =) Om man nu kan säga det vid den här tiden.

Somnade ganska sent inatt, så får försöka somna lite tidigare ikväll eftersom det är upp tidigt imorgon.
Eller ja, tidigt om man jämför med hur mycket sovmorgon jag haft den senaste veckan.
Men nu är jag friskare, så jag hoppas att jag snart är helt frisk och att jag slipper bli sjuk på ett bra tag.

Imorgon är jag ju som sagt ledig, ska klippas och fixas på stan :)

Har varit duktig och diskat och städat lite så det inte ser alltför stökigt ut imorgon när mamma kommer hem :P

Ska hoppa in i duschen nu och sen bär det av till farmor och farfar :)
Farmor ringde igår och frågade vad jag ville ha att äta, haha så söt.
Men hon skulle få överraska mig. Hon blir så glad när man kommer över..

Får se när jag kommer hem, jag kanske tar en sväng förbi pappa & lillebror också, om det inte blir för sent.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0